Článek Ježišovec.. aneb bůh neexistuje!

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Ježišovec.. aneb bůh neexistuje!

29. 11. 2008 - 13:42

black and white wolf: Na každou otázku existují dva druhy odpovědí. Ta jednoduchá, která se vyhýbá skutečnosti a důkladnému zkoumání. Pak existuje ta druhá odpověď - ale ta vyžaduje trochu delší čas, v podstatě celý krátký lidský život. Podle Tebe Bůh neexistuje.Taky odpověď. Tak to je tedy vyčerpaná první odpověď, ta jednoduchá s jednoduchými argumenty. A co ta složitější odpověď? Ptal jsi se někdy kdo způsobil utrpení v koncentračních táborech? Nebyli to náhodou lidé, kteří opovrhovali všemi zákony, které Bůh lidem dal? Ano nacisté pohrdali Bohem, žili a uctívali zlo a zlo také za sebou nechali. Zkus se zamyslet, kdo zodpovídá za lidské činy? Bůh? Z jakého důvodu?

---
blackandwhitewolf.pise.cz/

29. 11. 2008 - 14:07

roxy009: Nacisti pohrdali zákony které hodně dávno vymyslel člověk...tudíš proč by jimi pohrdat nemohli?

---
roxy009.pise.cz

29. 11. 2008 - 13:53

pihatka: no nevím,v boha nevěřím,před týdnem jsem byla na phřbu-v kostele,ty jo...někdy je to až hrozný,ale proč jim to brát...

---
pihatka.pise.cz

29. 11. 2008 - 14:08

roxy009: Já to nikomu neberu, jen říkám svůj názor..

---
roxy009.pise.cz

29. 11. 2008 - 18:57

filcik: Naprosto souhlasím s Balck and white wolf, Bůh není někdo, něco, cokoliv, co zasahuje do činů lidí. K čemu by pak byla svobodná vůle? tedy spíš, k čemu by pak nebyla svobodná vůle. Pokud chápete co tím myslím, to že kdyby jako důkaz toho že Bůh existuje, zasahoval do dění tady u nás, svobodná vůle by byla ten tam.Jste si jisti že tak by se vám to líbilo?

---
filcik.pise.cz

29. 11. 2008 - 19:09

koktejlka: Samozřejmě že ne... Ale k čemu v takovém případě Bůh je, když nechá lidi jednat takovým způsobem...? Já chápu, jak to myslíš, ale komu se mají ti zemřelí v koncentračních táborech zodpovídat? Nacistům? A kdo nacistům "vnukl" myšlenku jednoho národa...?
Hitler...?
A ten si ji vycucal z prstu?
Pokud Bůh existuje, ale nic nedělá... k čemu pak je...?
K tomu, aby lidé věřili...
Ale Židé také věřili...!!?
Také věřili, ale ta jejich víra jim k ničemu nebyla!
Modlili se ve dne v noci, prosili o slitování, o vysvobození...
Byla jím smrt...?
A za to utrpení tedy může "kolega člověk"...?
Bůh stvořil Hitlera a jeho nadutost...
A pak se díval, jak nechává vyvraždit stovky nevinných lidí...?
Kdo mi to vysvětlí...?

---
koktejlka.pise.cz

01. 12. 2008 - 20:57

iggy: Dejte "Hitlerovi" moc a je z nej buh..

29. 11. 2008 - 19:53

filcik: Vysvobození z koncentračního tábora? T ose přeci v reálném světě neděje že, tedy až na některé vyjímky. To o čem ty mluvíš je z masa a kostí a to o čem mluvím já je to pod tím, řeknu ti já nejsem žádnej fanatistickej věřící to opravdu ne. Navíc jak si říkal Bůh stvořil Hitlera, jistě stovřil člověka (a co je na tom špatného) jenže z něj neudělal to čím Hitler byl, to zněj udělala společnost, neboli človek.A pak Bůh tu není aby nám pomáhal, tedy né fyzicky, Bůh samozřejmě pomáhla lidem ale spíš tak že jim ukáže cestu, nebo je podepře, či je podrbe na zádech, nebo jim prostě uvaří kafe, idyž jen prostřednictvím milující manželky. Taky ti tam nesedí to JEN?

---
filcik.pise.cz

29. 11. 2008 - 20:24

marieke: Vysvětlení (tedy podle mě, nikomu to nenutím) je v tom, že žijeme na hmotném světě, který nikdy nebude dokonalý. Proto je tu tolik zla (nacisti), materialismu a dalších špatných věcí. Bůh za to nemůže, to my jsme si zvolili tady žít, protože naše duše ještě není natolik osvobozená a realizovaná, aby mohla žít někde jinde Pravděpodobně si o mně budete myslet, že jsem blázen a "ježíšovec", ale takhle to vidím já. Btw, neodporujete si trochu? Na jednu stranu píšete, že Bůh neexistuje a na druhou, že stvořil Hitlera

---
marieke.pise.cz

29. 11. 2008 - 20:38

filcik: Myslím že si neodporujeme, jde tu jen o fakt že není důkaz o tom že by existoval ani o to mže by neexistoval proto je jedno jestli píšeš o Bohu jak ože existuje či ne, výsledek je stejný.

---
filcik.pise.cz

30. 11. 2008 - 01:17

marieke: Chápu, ale ještě jsem si vzpomněla na takový hezký aforismus: "Bůh je mrtev." Nietzsche. "Nietzsche je mrtev." Bůh.

---
marieke.pise.cz

30. 11. 2008 - 10:39

koktejlka: Hm, ten znám, no...
Je to těžký.
Někdo prostě věří, jiní ne... a tak to asi taky zůstane...

---
koktejlka.pise.cz

30. 11. 2008 - 20:51

kobliha: To je celkem klasický argument - když Bůh existuje, jak může dopustit války (koncentráky, hladomor, nevěru, zpackaný život - dosaďte si každý co chcete)?

Líbil se mi argument člověka, kterého si moc vážím právě pro jeho názory. Představ si, že máš dítě, říkal. Moc ho miluješ, chceš pro něj jen to nejlepší. Povedeš ho celý život za ruku? Budeš ho tahat ze všech louží, do kterých spadne? Nebo ho občas necháš "vyráchat", aby se sám poučil? Co pro něj bude lepší? Čím mu víc dáš najevo lásku?

A s Bohem je to stejné...

---
kobliha.pise.cz

30. 11. 2008 - 21:05

koktejlka: Jůůů, tohle je vážně pěkný
Chytrej názor, vysvětlující a poučující.
Ale přece... když vidíš, že dítě umírá, přestože už mu je např. 40, nebudeš se snažit mu pomoct...?
Ale jako obecně souhlasím, ikdyž to teď možná vypadá, jako že si protiřečím...

---
koktejlka.pise.cz

30. 11. 2008 - 21:25

kobliha: Přemýšlím, jak mám na Tvůj komentář reagovat. Neprotiřečíš si, vůbec ne. Před třemi lety jsem četla článek jedné výjimečné blogerky, Letinky. Vryl se mi do mozku a často myslím na to, co v něm Letinka psala. Dovolím si kus citovat:

Při zkoušce z filosofie se mě profesorka ptala, jestli si myslím, že lidé v koncentračních táborech byli svobodní. Na první pohled naprosto hloupá otázka.
V první vteřině mě napadlo nevěřícně zakroutit hlavou. Tak strašná tyranie a sankce za každý špatný pohyb, který nebyl přikázán či povolen. A svoboda? Svoboda v koncentračních táborech? Nesmyslné a nelogické spojení. Možná až výsměch těm, kteří tam museli trpět. Vlastně mě v první vteřině napadlo vyhrknout „jistě, že nebyli“. Nemohli jako já mluvit, když měli chuť, nemohli jít, kam chtěli, nemohli na záchod a jíst, nemohli dát svým dětem pusu na dobrou noc a nechat si růst vlasy, nemohli…..bože vždyť oni nemohli svobodně vůbec nic. Jak mám najít co vlastně mohli? Mohli trpět a mohli poslouchat, mohli se bát o své drahé i sebe a mohli doufat, že přežijí. Nic z toho by, ale jistě svobodně dělat nechtěli. Žádná svoboda. Pro ně.

Já si v tu chvíli připadala nesmírně svobodná. I přesto, že celý život se peru s tím, že musím nebo mám to, co nechci. A vlastně jsou věci, které mi nikdo na světě nestihl vzít. Svobodu myšlení třeba. Dost často jsem nesměla dělat věci, které jsem chtěla a musela dělat jiné, které mi někdo nakázal nebo které se jaksi rozumělo samo sebou, že dělat mám. Od prvních dětských krůčků až do dnů dnešních.
Od chvíle, kdy ráno otevřu oči a večer jdu spát. Vlastně nekonečná řada nesvobodných věcí. Jenže pak, najednou, v těch pár minutách, mi díky jedné, na první pohled hloupé, otázce, něco došlo. A já říkala naprosto kacířská slova.
O tom, že i v té hrůze, byla svoboda. Že se ti lidé mohli svobodně rozhodnout, kterou rukou si otřou slzy, kterou nohou vykročí a hlavně čím se bude zabývat jejich mysl a koho bude milovat jejich srdce. Řekla jsem, že možná určitým způsobem byli ti lidé mnohem svobodnější než já kdy budu. Profesorka se usmála a řekla: „je mi ctí vám napsat výbornou, paní kolegyně“. Pak mi vyprávěla o koncentračním táboře, kterým prošla.

Celý článek je zde: http://letinka.bloguje.cz/181189-cesta-za-svobodou.php

---
kobliha.pise.cz

30. 11. 2008 - 21:31

koktejlka: Teď už sice namám čas ti odpovědět tak, jak bych chtěla, nicméně mě to nesmírně zaujalo a až mě otec přestane nesvobodně posílat do postele, určitě si ten článek přečtu a napíšu něco víc...

---
koktejlka.pise.cz

02. 01. 2009 - 14:30

hacker078cr4: Bůh existuje!
Argumenty nemá cenu psát...

10. 07. 2009 - 16:36

newim: Bůh neexistuje? A co takhle exorcismus, plačící sochy, nerozpadlé tělo Bernadety v Lurdech, Turínské plátno, obraz z Guadalupe, Tváš z Manoppella- tyto obrazy jsou nezhotovené lidskou rukou, což dotvrzují i největší vědecké elity- mariánská zjevení, Vassula, Fatima, vizionáři, stigmata, klinická smrt a samotný fakt, že žijeme.. Z NIČEHO, se přece nemůže stát NĚCO! Ani prach, ani hvězdy, ani země, ani lidé. Rozhlédněte se kolem sebe. Okolo vás je tolik důkazů o boží existenci. Nebuďte hluší a slepí!
A co se týče koncentračních táborů a válek-tvoří je snad Bůh? Ne, Bůh jen trpí při pohledu na to, jak se duše jeho lidí zohyzdily. Však se podívejte na sebe! Ano, každý z vás, kdo to čtete!
Svět už nemiluje, nepomáhá, neslitovává se! Ale co svět-my! Proto Bůh dopustil v minulosti války a koncentrační tábory. Protože to lidi si je vymysleli!
A nakonec-lidé, co zemřeli v umučení, co byli týraní a zavraždění-právě ti vstoupí do nebe jako první, zatímco vy, nevěřící, budete čekat, trpět a litovat toho, že jste nevěřili!Až umřete, poznáte, jak moc jste se zmýlili. Každý jednou umře a pomyslete na to, co uděláte, až spatříte Boha a místo života plného lásky a dobra mu podáte zvrácené jednání, pochybnosti a výsměch jemu samému..
O Bože, tohle není možné!
Věřte! Zkuste uvěřit! Bůh každého z vás miluje a touží po něm! Ten, kdo od něho odvrací tvář, se vzdaluje od největší lásky, štěstí a milosrdenství, které hledal po celý svůj život..