mr: My máme nejhorší kombinaci učitelů na angličtinu a němčinu. Anglinu i učitelku jsem měl v prváku rád, byla hodná, ale pak mi dala na vysvědčení známku, se kterou razantně nesouhlasim, protože mi opravdu nevycházela. A přestal jsem ji mít rád.
Němčinářka v prváku děsně křičela, stále opakovala to svoje: "Jste na střední škole.." teď už ten řev z ní vyčpěl, ale obávám se, že teď, na začátku druháku začne být opět protivná a nesnesitelná. Tahle němčinářka má u nás respekt. Už z toho důvodu, že v její třídě je nesnesitelný vedro a dusno a všichni se potíme.
---
mr.pise.cz
mr: No oni tam jsou akorát střešní okna a právě že ty tomu moc nepomáhají.
---
mr.pise.cz
nightmare*: Ono s tými učiteľmi je to zložité - ja som mala hádam všetky možné kombinácie - prísnu učiteľku, ktorej hodiny sme zbožňovali a mala autoritu, prisnu učiteľku, ktorú mal každý na háku, učiteľov bez autority.. Bolo toho veľa.
Ale nemčinárky sú zvláštna kategória. Tie majú germánsky vodcovský fuhrerovský syndróm a od toho sa nič dobré čakať nedá. Osobne sa prikláňam k názoru, že obľšúbená učiteľka nemčiny neexistuje. (Ono, čo ich asi viedlo k tomu, aby študovali nemčinu, že?)
naughtygirl: S timhle máš pravdu...myslim si že i známky z části (možná malý ale přece jenom je to část) trošku záleží na učitelích...jestli tě chce učitel potopit tak je jedno jak se to našrotíš...vždycky si najde nějakou otázku co nebudeš vědět...
hablina: Hodné učitelky s autoritou jsou vzácné - přesto jich moje děcka pár mají a díky nim je škola baví aspoň někdy.
boudicca: Němčinu jsem měla na zakládce dva roky a němčinářka byla vcelku fajn Autoritu si jakž-takž udržela a byla hodná. Ale němčinu jsem přesto neměla ráda...
Profesoři s autoritou, ale které máme bezmezně rádi, existují a jsem za to moc ráda Jen bychom je mohli mít na více předmětů...
tlapka: No jo, učitel dokáže hodně ovlivnit vztah žáků k předmětu A hodný učitel a autorita? Ten ji mívá největší. Nevím, jak vy, ale my na gymplu dokážeme docenit, že si nás srovná do latě bez křiku a jedná s námi férově.